doublemamaa ss54 3 aylık. Her mama öncesi kaynatmaya gerek yok bence her mamadan sonra temizliği güzel yapılıyorsa günde bi kere ya da gün aşırı yapıyorum
morinah mervelii42 bebeğim doğduğu günden bu yana biberon ile beslenmek zorunda kaldı avent 2 numaralı emzik ile hiç sorun yaşamadık açıkçası cam biberon iki numarayla gönderiliyor
ss54 doublemamaa benim bebeğim de 3 aylık, aslında siveno ile yıkıyorum ama musluk suyu olunca tedirgin oluyorum o yüzden hazır suda kaynatıyorum