Biz de aynı durumu yaşadık gerçekten çok yıpratıcı. Gece kalkardı meyve suyu istiyorum, yumurta istiyorum diye ağlama krizine girerdi ben de alalacele sussun belki de gerçekten acıkmıştır diye mutfağa koşup hazırlayıp verirdim ama yemezdi bile yani o da bahanesiydi yatağından kalkmak için. Ben uyku sersemi neye uğradığını şaşırırdım artık her gece bunu yaşamaktan çok yorulmuştum ama çok şükür geçti 🌸