Tuvalet eğitiminde bir süre lazımlıkla sonra da adaptörle hep oturarak öğrendi çişini. Sağlık açısından da oturması daha uygun diye öyle öğrettim ama şimdi anaokuluna gidiyor 4 yaşında ayakta çişini öğretemiyoruz yani illaki oturmak istiyor bende mikrop kapmasın diye ayakta yapmasına teşvik ediyorum evde de denettiriyorum bazen yapıyor ama genelde oturmak istiyor. Nasıl öğretebilirim? Pet şişe de denedim 1 kere yapıyorsa 3 kere yapmıyor. Avm ye falan gittiğimizde bizi pes ettiriyor yine oturtuypruz mecbur.