zynpse benim kızım da dört aylık bir haftadır aynı sorunu yaşıyorduk gündüzleri biraz daha iyi oluyor geceleri uykudayken gözü kapanıyordu her uyandiginda serum fizyolojik damlatıyorum nemli bir pamuğu onunla temizliyorum bazı durumlarda ise poşet çay kullanıyordum biraz olsa rahatlattı il dışındayız evimize geçince kendi doktorumuza gidip göstermek istiyoruz bu durumu ikinci kez yaşıyoruz Çapaklanma olabilir fakat gözün içinde kızarıklık varsa bu bir mikrop belirtisidir belki doktor bir damla önerebilir