Kardelen07 Merhaba oğlum 3 yasında oynarken tırnagım derinden çizdi 1 hafta oluyor kabul bağlamadı iz kalmaması için lütfen yardımcı olun
ayaznannesi Kardelen07 tırnak yarası çok kötü 28 yaşındayım küçükken ablamla oyun oynarken tırnaklarını elime geçirmişti hala net şekilde izi var dün yapılmış gibi. tabi şimdi kremler falan var inşALLAH oğlunuzdaki geçer
eddadogga Kardelen07 kantaron yağı kullanabilirsiniz benim kardeşimin burnundan aşağı yüzü yandı sadece agrı kesici krem ve kantaron kullandık cocuklarda kücük olunca toparlar iz kalmaz insallah
Kardelen07 buse57 Kendimiz yaptık elimde var şuan sürdüm ama iz kalmasın diye kullandıgınız krem varmı dedim
asy24905_ Mustelanın bebekler için olan kremi var o çok güzel ben kendim kullanıyorum ertesi güne geçiriyor
asy24905_ Kardelen07 yara açık şekilde kullanılmıyormuş kabuk bağladıktan sonra sürülüyormuş sağlık ocağını arayıp sorabilirsiniz hameten felan sürebilirsiniz belki
Kitsu Medicasol kullanan vardi ama ne oldu bilmiyorum. Eczaneye direk sorsanız daha çok yardımcı olurlar belki. Çok geçmiş olsun