sedaboz Kızlar başına gelen var mı okur musunuz lütfen!! Adetim 10 gün geçti evde test yaptım ikinci çizgi yoktu 1 saat sonra baktım hafif belirgenlişmiş. Ertesi gün tekrar yaptım ikinci çizgi hafif çıktı hemen gittim kan testi verdim çıkmadı bişe. 3 gün sonra doktora gittim ultrasonla baktı bişe yok dedi yine. Tarlusal verdi adet olmam için hatta adet olunca bırak ilacı bitirme dedi. 1 hafta önce ilaca başladım bitti ve hala adet olmadım. Bu şekilde bi sorun yaşayan var mı acaba?
Nurci sedaboz kardeşim de olamıyordu aynı ilacı kullandı kanda gebelik çıkmamıştı ilaç bitti ama sizin gibi adet olamaıyıncs tekrar gitti doktora ama hamileymiş
sedaboz Normalde ilacı kullandıktan sonra 3-4 gün içinde olunuyormuş acaba geç döllenme gibi bişe olabilir mi kafam çok karışıı
busraegemelih Nurci bebeğin saglik durumu nasıl? İlaç sonrası sağlığı etkilenir diye biliyorum. Aynı durumdayım, ultrasonda yok kanda yok ilaç kullandım hala regl olamadım inşallah hsmilelik yoktur
busraegemelih Aynı durumdayım, kaset test negatif çıktı bir iki saat sonra ikinci çizgi vardı. Ultrason kan testi negatif, tarlusal bitti üç dört gün de üstüne geçti hala regl bekliyorum. Bu şartlar altında hala inatla hamilelik olabilir mi ya inşallah yoktir
Nurci busraegemelih bebeği aldılar maalesef dediğiniz gibi sağlığı çok etkiliyorduk ki şöyle diyeyim kemoterapi görsen bukdar zarar görmezdi bebek demiş doktor
busraegemelih Nurci anladım çok geçmiş olsun umarım öyle bir şey yaşamak zorunda kalmam ve bir an önce reglim gelsin artık
ikizoglusannesi Testte bir iki saat sonra değişiklik oluyorsa aldanmayın testlerin üstünde de yazıyor zaten belirli bir süreden sonra geçersiz oluyor
sedaboz busraegemelih yapmıştım çıkmadı şükür kadın doğuma gittim hormon testi onda da bişe çıkmadı ilginç. Sonra oldum şimdi aralık ayındayız yine 9 gün geçti yine hamile değilim bekm hep böyle düzensiz anlaşılan