ayminel1 normal bence, birçok anne yaşıyor bunu, bende sezaryen doğurdum ve aşırı aşırı terliyordum ve gerçekten o zamanki terim de Allah’ım o nasıl kokuydu çok kötü kokuyordu, deodorant ta kullanmadim süte yabancı madde geçmesin diye, öyle dolaştım resmen birkaç ay 😂😂😂 şimdi diyorum hadi ben akıl edemedim, tek düşündüğüm bebegimdi, kendimi resmen eş geçmiştim, yanımda birçok kişi vardı, ya Kübra bu deodorantlarin doğal olanlari yok mu niye kullanmiyorsun diyen de olmadı, en son bebeğim 6 aylık olunca eşime dedim git eczaneye bir sor bakalım doğal ne varmış ben çok terliyorum dediğimde gitti de sordu, eczacı noetr diye bir krem vermiş, mercimek tanesi kadar sürsün yeterli demiş, öyle kurtuldum kokudan 😂 krem çok etkili hala onu kullanıyorum, öneririm