nnoktaa aa evet geçen biri daha önermişti kitabı ben de okumayı düşünüyorum, aslında öyle değildi başlarda 3 aylıktan beri 3 saatte bir kalkar emer uyurdu sonra 4 saat oldu ama diş döneminde rahatlasın siye sık emzirdim ondan oldu sanırım. Kucağa alıp başla şekilde sakinleştirmeye çalışıyorum ama gece yarısı hiç sabrım olmuyor birkaç gün dişimi sıkmam lazım galiba bir de kestiremiyorum ya gerçekten acıktıysa diye üzülüyorum