Eşim bı fabrikada çalışıyor 15 aylık kızım var asgari ücretle yani aydan aya zor geçinirken bide geç yatırmaları şoku eşime tepki gösterin diyorum ordaki herkes sanki halinden memnun kimse bişey demiyor benide tek takmıyorlar diyo bu kul hakkı değil mi