Oğlum 5 yaşında anaokuluna gidiyo bugün öğretmenin verdiği çizim dersinde yanlış yapmış diye arkadaşları oyun oynamış öğretmen de ona ceza olarak kenarda oturmasini söylemiş oynatmamis anlicaginiz . Rahatsız etme arkadaşlarini demis oğlum ağlamış yani çok dokundu bana bu durumda öğretmenin yaptığı yanlış değil mi dışlayarakmi ogreticek