Benimde 3 ay oldu. Hamilelikte çok kilo aldım. Çoğu gitti kendiliğinden. 4 kilo kaldı. Şimdide kalan kilolar için emziren anne diyet kampına katıldım 21 günlük. Bakalım inşallah işe yarar perşembe başlayacak çok öneren oldu. Sonrada yapabilirsem pilates düşünüyorum babasına bırakıp çünkü illaki yumuşak karnım falan eskisine göre. Korse kullandım 40 ımdan sonra yoksa inmezdi benimde. Bence güzel bir korse alın. Sezaryen göbeği gitmiyor kolay kolay. Korse benimkini bayağı toparladı, inceltti gibi hissediyorum.