Merhaba arkadaşlar kızım 50 günlük oldu hamileliğimde 14 kilo almıştım ve hepsini verdim şuan sadece emziriyorum ve kilo da almak istiyorum pek iştahım yok zorlaya zorlaya yiyiyorum. Aranızda varmı doğumdan sonra emzirme sürecinde kullanıp memnun kalan. Herhangi bir vitamin bir takviye edici ilaç kullansam iştahım açılır mı kilo alır mıyım yada ne yapmam gerekiyor fikir verirmisiniz🤍