Minikalbim Azı dişlerinden dolayı 15-20 gün önce yanımıza aldık yatırdık sonra hastalık ateş antibiyotik derken iyice alıştı şimdi gece yanımıza sürekli gelip uyumak istiyo akşam yanında bizi arıyo ıyku saati uyuyamıyo gündüz daldığı halde hiç dalmamış gibi kafayı kaldırıp bakıyo ve oturup oyuna başlayabiliyo noluyo ben anlamıyorum nasıl olcak böyle normalmiidir ya bizde hastayız grip vs ve bu durum çok zorlaştı artık nasıl çözüm nulunur yatağına tekrar aşışmasına
mss_12 Minikalbim 14 aylık aynısı azı dişleri ,salgın,ateş,antibiyotik hepsi üst üste geldi gece 1 saat bile deliksiz uyumuyor.uykuya zaten direniyordu şimdi daha beter oldu .hasralık bitti çok şükür ama azı dişleri çıkana kadar bu huysuzluk devam edecek.