eses123 Kahvaltı hazırlarken yanımda bile oynamıyor sadece paçamdan tutup kucak istiyor 17 aylığız nasıl biraz kendi özgür oyun oynaması sağlayan, özgüven geliştiren, osyalleştirecek şeyler yapabilirim?
metemom_ eses123 2 yaşa kadar bu durum böyle diye biliyorum benimki 13 buçuk aylık o da bahsettiğiniz gibi genelde oyalamak için mutfak malzemesi veriyorum eline birde buzdolabı için falan magnet almayı düşünüyorum bir kaç dk oyalasa kâr 😂
defneduruu eses123 2 yaşından sonra kendi halinde oynuyorlar genelde ama peşinizden yinde de ayrılmıyorlar🤣 2 tane bitim var ben nereye onlar oraya🤣
Teletabianteni eses123 bebeğim 11 buçuk aylik sürekli bu durumdayiz. Belki geçer diye umutlanmıştım. Hayal kırıklığı yaşadım şuan
ckader eses123 13 aylık aynı durum. Mutfakta asla ben iş yaparken yerde oyalanmak istemiyor. Mecbur kalırsam Tüm malzemeleri tezgaha alıp Mutfak tezgahına oturtuyorum. O yüzden uyurken mutfak işlerimi hallediyorum.
defneduruu eses123 hayır işlerm varken işlermi yaptım ama yanımda oynadı sıkıldıkça bana sardı küçüğü 10 aylık hiç kımıldayamıyorm 2 yaşından sonra her konuda rahat oluyor uykuları vs sil baştan yapmak çok zor geldi 😊
EgeM24_ Teletabianteni o aylarda öyle yapıyorlar bizim ki 1,5 yaşına yeni girdi şu sıra yine yapmaya başladı
Atlasinannesi_ eses123 15 aylık lavaboya bile beraber girmek istiyor, normal ya bu süreç biraz sabır gerektiriyor. 🙂↕️
EgeM24_ Atlasinannesi_ aynen sabır.Bizim oğlan da aynı beraber giriyoruz regl dönemimde pek almamaya gayret ediyorum , avantajı sa var gerçi kaka diyorum ee pis diyorum benimle gire çıka amacın ne olduğunu anladı tuvalet kağıdı vs sifon çekme gibi gibi şeyleri yazmış aklına onlarla oyalanıyo ben işimi göresiye kadar😇😀
Teletabianteni EgeM24_ ya insallah lavaboya gidemiyorum temizlik falan hak getire yemeği ufak tefeklerle halletmeye çalışıyorum ya da tek el kolla
Teletabianteni EgeM24_ ay keşke benimki de ara sra yapsa ya sürekli öyle. Canları sagolsun da geçer bu günler de inşallah
EgeM24_ Teletabianteni geçer geçer inanın, bazen hasta oluyor kıpırdamıyor bile yattığı yerden keşke kalksa dağıtsa diyorum düşünün,canlarına bir şey olmasın yeter ki…😇😇😇