Uyku eğitiminin faydasını görürsünüz. İlk birkaç hafta zor geçiyor sonrasında alışıyor bebişler. Zaten aslında onlar da uyumak istiyor inanın. Benim bebeğim 7 ay ne gece ne gündüz uyuyordu artık zombi geziyordum canıma tak edince eğitime başvurdum.
Şimdi için ise gece acıktığı için uyanıyor olabilir, rüya öğünü yapmayı deneyin. Eğitimde de bunu söyleyeceklerdir size. Uyku saatinden sonra uyumasa bile odasından çıkarmayın geri uyutmaya çalışın. Gece gündüz farkını öğreniyorlar böylelikle.