kubra15mart Kızlar iyi akşamlar, aranızda Gynefix spiral taktıran, taktırmayı düşünen, araştıran var mı ? Fiyatlar nasıl 🙏
yagmurkokusu_ kubra15mart Ben kullanıyorum boncuklu spiral olarak geçiyor ocakta taktırdım 10 verdim anestezi dahil.
birssorumvar yagmurkokusu_ merhabalar hala memnun musunuz acaba boncuklu spiralden? Bir de Denizli’de hangi doktor taktı
yagmurkokusu_ birssorumvar evet memnunum deva hanıma taktırdım daha önceki spiralimizde deva hanım takmıştı
yagmurkokusu_ birssorumvar hayır kanamamda normal nasıl adet oluyorsam o kadar önceden 6 gün oluyordum 7. Gün duruyordu 8. Gün lekenip biterdi benim sonra bakırlı spiral taktırdım 3 gün oluyordum sonra boncukluya geçince eski adetim kadar sürüyor.
birssorumvar yagmurkokusu_ benim bakırlıda normalde 5 gün süren adetim 8-9 güne çıktı. Başlamadan birkaç gün önce ve bittikten birkaç gün sonra renkli yoğun akıntım geliyordu. Yani ben ayda 1,5 hafta falan temiz kalabiliyordum. Üstelik ağrılarımı çok artırdı. 3 ay dayanabildim sonra çıkarttırdım. Boncukluda da aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum çünkü fiyatlar çok yüksek