dgltkn 2.aydan beri uykuyla sorun yaşıyoruz 8 aylık olacak , bende peygamber sabrı varmış gerçekten 4 saattir uyutmaya çalışıyorum ne zaman düzene girer 😭😭😭
usenmedimyaptimbirvelet dgltkn benim bebe 26. Ayında düzene girdi💆🏻♀️ sonra düzene girdi artık uyuyorum derken hamile kaldım sil baştan bir daha. 8 aylık zor bu arada. O zaman atak mı ne var her ne haltsa🥲
ozlm1234 Bu gidişle 18inde düzelecekler😄😂 Bizde 11 aylık olacağız düzelme sıfır zorla uyuyor diş vs uykusunu etkileyen faktörü bulmak lazım. Allah yardımcımız olsun😄🤲🏻
JollyBaby 20 aylık hala aynı dertten muzdaribim ya. Uyanıyor ağlıyor pıspıslıyorum yok ağlıyor ayağıma alıyorum anca öyle uyuyor. Gece hala sık sık uyanıyor ne zaman son bulacak imdaaatt
JollyBaby dgltkn Sizin aylardayken bende post post dolaşır umut arardim. Ama maalesef uykuyu sevmeyen çocuk sevmiyor. 3 4 yaşında düzeliyor diyorlar 🥲