Oğlumun bugün 1,5 yaş aşısı vardı, olduk aşımızı,akşam üzeri sağ kol baya kırmızı sol kol ise sadece ufak iğne izi hâlinde ama ateş yaptı yapar demişti zaten ebe hanım 😒siz ne yaptınız?vücut ateşi var ölçüm yapıyorum 37 35.6 o şekilde seyrediyor ama her zamankinden farklı yani teninin ısısı?aşının etkisi ne zaman geçer?