Alperenmomss Gidip memnun kaldigini, hekim varsa yazar misiniz ozel devlet hic fark etmez en iyisi oosun yeterki
mysterygirl Alperenmomss medicanada var ismini hatırlamıyorum da zaten tek çocuk kardiyologu orda. Deneyimli bir doktor. Detaylı açıklayıcı olarak anlatıyor herşeyi
yumicupi Alperenmomss şehir hastanesine gidebilirsiniz gayet ilgililer biz kaan yıldıza gidiyoruz yeri geldiğinde diğer doktorlarla da bakıyorlar birlikte
Alperenmomss Ayyildiz35 sizin gitme sebebiniz nedir paylasir misiniz , ben baktim tepecik yaziyordu yanlis baktim o halde randevu alacagim o doktora birde 9 eylulde varmis ona da gidecegim
Alperenmomss Nanem123 evet onula bi telefon gorusmesi yaptim sizin gitme sebebiniz neydi ve yaklasimi vs nasildi acaba
Nanem123 Alperenmomss 2020 yılında gittim oğlumun kalbi delik ti hamileliğimde yoktu doğumdan sonra çıktı kadın doğum doktorum irfan Özer’in arkadaşıymış o önerdi bizde gittik yaklaşımı çok iyi sonra araştırdık gitmeden önce baya bilinen bir doktor parmakla gösteriliyor deriz ya öyle bir doktor
00000000000 Alperenmomss ASD VSD aort damar darlığı, 6 aylık hamileyken gitmeye başladım şuan oğlum 3 buçuk yaşında. 2 yıldır 6 ayda bir gidiyoruz. İyi bir prof. Ege’de ama özeline gidin imkanınız varsa
barlasinannesiii Alperenmomss Prof. Dr. Bülent Oran Medicana hastanesinde o kadar memnun kaldım ki çok deneyimli çok bilgili biri