Merhaba, spiral taktırmak istiyorum ama bu konuda hiç bilgim yok. Tek bildiğim reglyken gitmem gerekiyormuş sanırım. Spirali kendim mi almam lazım ? Yoksa doktor bu yöntemi kullanmak istediğimi belirttiğimde direk takıyor mu ? Ayrıca yan etkileri nedir ? Bakırlı ve hormonlu olarak iki çeşit var. Doktor hangisini uygun görürse onu mu takıyor. Bilenler beni aydınlatabilir mi acaba.