AtesPerisi 3 ay 19 günlük kızımı bazen ayakta sallıyorum oda durmadığı çok ağladığı zaman tişörtümü veriyorum eline onu koklarken uyuya kalıyor bazende kendi kendine uyuyor siz nasıl uyutuyorsunuz bacılarım 😍
sudenaz0 AtesPerisi 7. Ayına kadar desteksiz uyuyordu beşiğinde şuan 9 buçuk aylık ayağımda sallıyorum+piş piş sesi açık ve ellerini tutuyorum inanılmaz bir eziyet
hayrunn AtesPerisi eğer tişörtünüz işi çözüyorsa diğerine çok başvurmamanızı öneririm zira kilo aldıkça uyuma süreleri uzadıkça zor oluyor kendi kendine uyuması en güzeli maşallah
Papatya-eylul88 AtesPerisi kiz 3 aylik bebek pıt diye uyur oldugu yerde zaten ben ilk 5 ay nerdeyse hiç ugrasmiyordum kucagimda memede oldugu yerde uyurdu
justthecigarette AtesPerisi 17 aylık, doğduğundan beri kucağımda uyutuyordum hala sadece öyle uyuyor…..
AtesPerisi sudenaz0 Oğlumu da ayakta sallardım yada kendi kendine uyurdu tişörtümle uyurdu hep şimdi 3 yaşında hala daha tişörtümle ve emziğiyle uyuyor onlarsız asla uyumaz
AtesPerisi hayrunn Valla bacım tişört 3 yaşındaki oğlumda da hala etki ediyor😂 kızıma da alıştırmak üzereyim malesef ki yoksa hiç bi iş yapmıycam durmuyor bensiz☹️
hayrunn AtesPerisi gece bi şekilde gidiyor da gündüz uykularımız bu destekli uyku yüzünden ziyan hiçbir şey yapamıyorum uyanıkken zaten onunlayım uykusu da kısa oluyor bu yüzden yine bir şey yapamıyorum. O yüzden desteksiz uyku en iyisi ama bu tişört olayını bende bi deneyeyim 😂
AtesPerisi hayrunn Kız dene valla üzerinden çıkar ver eline o onu koklarken kendinden geçer zaten bide emzik emiyorsa tamamdır işin
AtesPerisi Papatya-eylul88 Kızzzz keşke pıt diye uyusa ağzın bal yesin ama nerdeeee iki dk yanından ayrılayım kuyruğuna basılmış kedi gibi ağlıyor hele ki uyku amalı berbat oluyor kucakta da uyumuyor bazen eline tişörtümü veriyom emziği de ağzında ara ara kendi kendine uyur ama ayakta daha çabuk uyuyor
smileylaylom AtesPerisi ninni söylüyoruz ya da açıyoruz sevdiği var bi kaç tane hangisinde sakinleşirse 😇 8. Ay atağı bitti ama diş ağrısı var galiba direniyor uykuya biraz kucağımızda sakinleştirip yatağına koyup bazen sırtını-başını seviyoruz ya da kendi kendine uyuyor.
AtesPerisi hayrunn Gelmez sadece kolunun üzerine bırak o zaten kokusunu alıyor bak benimki 3 aylık ben öyle yapıyorum uyuduğu zamanda direkt alıyorum zaten tişörtü
AtesPerisi Analık her türlüsü zor be bacılarım kolikleri bitse atağı başliyor sonra diş geliyor derken onunda yanı sıra hastalıklar oluyor yani biri bitse diğeri başlıyor ama napalım bizimde sınavımız bu allahım yokluklarını göstermesin evlatlarımızın 🙏🤲
hermione_granger AtesPerisi allah ne verdiyse valla oğlum uykuya direnen bir bebek bi ara kanguruda sonra evde bebek arabasında ana kucağında şuanda ise zorla ayakta sallayarak yani uyumayı sevmiyor gözleri kapalı ağlıyor sürekli ahh nerde sırtını severek saçını okşayarak tişörtümü vererek uyutmak tişörtümü parçalar elinden gelse (11aylık) 😂
AtesPerisi hermione_granger Yok kız bıkere alıştımı gerisi geliyor yap sende benim formülü ver eline tişörtü uyur kalır dene bi sende
Pamukhanim_ AtesPerisi 1 yaşında emerek ve hamak beşikte sallanarak uyuyor sonra yatağına alıyorum ama çok zor ve yorucu
AtesPerisi Pamukhanim_ zor olmazmı kardeşim hele uyurken yatağına yatırmak berbat bişey her an uyanması an meselesi çünkü