kubrakarakas0 Selam hanımlar 42 günlük bebeğim 3 gündür emerken ağlıyor değişik sesler çıkarıyo mama takviyesi de veriyorum biberondan içerken de aynı şekilde neden olur çok canım sıkılıyor neden olduğnu anlayamadım 😞
Retzja Gazı vardır. Alt gazının tamamiyle çıktığına iyice emin olup o şekilde deneyin. Değişik pozisyonlarda emzirmeyi deneyin.
Retzja kubrakarakas0 Kaka yaptığı gazın tam boşaldığı anlamına gelmiyor. Gazın iyice çıktığına eminseniz emzirme pozisyonunuzu değiştirin, farklı şekillerde emzirin.