zencefillikurabiyeadam Merhabalar Bugün 6 aylık oğlumun göz muayenesinde hipermetrop ve yüksek derece astigmat çıktı. 1 yaşında kontrole çağırdılar. Düşebilirmiş, yoksa gözlük kullanacakmış. Biraz moralim bozuldu. Bu durumla karşılaşan oldu mu?
endoplazmikretikulumiste zencefillikurabiyeadam 1 yaş 2 yaş arası kendiliğinden düzeldi bişey yapmadık
keremini25 zencefillikurabiyeadam geçmiş olsun umarım geçer sonraki kontrolünüze kadar🙏🏼 şunu merak ettim, bebeğinizin görüşüyle ilgili siz bir sorun hissettiniz mi? Sizi uzaktayken vs rahat görüyor mu
Elifin-annesi zencefillikurabiyeadam kaç derece çıktı? Benim oğlum 3 yaşında rutin kontrol diye götürdüm yüksek derecede hipermetropi çıktı gozluk kullaniyorux 1.5 aydir
zencefillikurabiyeadam Elifin-annesi geçmiş olsun 😔 Sağ 1,25 hipermetrop 3,25 astigmat Sol 0,75 hipermetrop 3,50 astigmat Astigmat çok yüksek çıktı ya.
gamzelie Elifin-annesi geçmiş olsun su an nasıl cocugunuz bizde bugun kontrole gittik 5 numara hipermetrop cıktı 3.5 gözlük kullanıyoruz
Elifin-annesi zencefillikurabiyeadam size de çok geçmiş olsun bizim de hipermetropi çok yüksek 😒 inşallah en kısa sürede atlatiz gözlüğü atarız
zencefillikurabiyeadam Elifin-annesi inşallah atlatırız 🙏🏻 ben de gözlük kullanıyorum ama bebişlere çok üzülüyorum onlar daha bebek ya 😥
Elifin-annesi zencefillikurabiyeadam evet bende çok üzülüyorum bizim 1.5 ay oldu daha yeni yeni kabullendim ya😔
Eylulzeynep8 Elifin-annesi İkisi de 5,25 di 6 ay sonraki ölçüm de sağ göz ayni kalırken sol göz 4,25 düşmüştü ve gözlük yazıldı cok üzüldüm ayrica nasil takacak bilmiyorum daha 1 yaşında
Sermec27 Eylulzeynep8 bizim bir gözü 8.75 diğeri 7.50 hem astigmat hem hipermetrop var 4 buçuk yaşında 2 yaşında gözlüğe başladı sizinki yine iyiymiş
Eylulzeynep8 Sermec27 Peki o zaman kadar kayma olmuşmuydu bizde astigmat var ama cok düşük önemsemedi inşallah ilerlemez
Elifin-annesi gamzelie çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun biz 4 aydır gözlük kullanıyoruz şimdilik bir değişiklik yok yılbaşından sonra kontrole goturecem 3 derece gozluk kullanıyoruz 3.5 yaşında size doktor ne dedi ,çocuğunun kaç yaşında
ekins gamzelie merhaba bizimde (5,5 aylık) hem hipermetrop hem astigmat biri 3 biri 4 numara. Bizede gözlük versem veririm şuan ama çok küçük dedi. Her gün bir göze 2 saat kapatma yapıyoruz. Bi gün sağ bi gün sol. Çok kayma var gözlerde hiç toparlayamıyor yani o içte ki beyazı göremiyoruz hiç.. inşallah şifa bulsunlar..
Elifin-annesi gamzelie bize de yıl başı gibi görüşelim gozluk derecesini yukselticem dedi size ne dedi iyileşme ihtimali varmiymiş?