Oglumun dogum gününe çok az kaldı. Aile arasında annem, babam,ablamlar,abim,yengem,yeğenlerim toplam bizimle birlikte 15 kişi olarak evde kutlayacağız. Menüde zeytinyağlı sarma, makarna salatası,peynirli milföy börek, havuç topları yapmayı düşünüyorum.yaş pastayla birlikte 5 cesit olacak az mı, çok kararsızım. 1 cesit daha mı eklesem ? yeterli mi acaba fikir verebilir misiniz