Neslihanbew 2 aylık bebeğim aşıdan sonra iştahsızlık başladı 2 buçuk 3 saatte bşr 90 cc içen şimdi 3 saatte 50 zor şçşyor 2 gündür böyle başına böle bişe gelen oldumu