Geçen yıl benimde ağrı olup kaşınıyodu o kadar takmıştım ki koltuk altım kolum bile ağrımaya başlamıştı 5 6 ay bekledim öyle geçmedi doktora gittim elle muane temiz dedi hiç bişey yok dedi ultrason tarihi verdi ondada bişey çıkmadı her kadında olan fibro kist varmış menopoz döneminde kayboluyomuş falan önemsizmiş yani onlarda kaşıntı ağrı yaparmış brokoli kürü iyi geliyor istersen ondan dene doktor demişti sonradan benim çok takmayınca geçti öyle sizinde belki fibro kisttir