Kızım kreşe başladı. Babası götüreceği için 6.30 6.45 gibi uyandıracağım. Normalde de 7.30 8 arası uyanır. Çok erken geliyor kışın daha zor olacak gibi geliyor anne yüreği biraz da dayanamıyorum sıcak yataktan çıkıp gitmesine. Sizin bebişler kaçta uyanıyorlar ❤️❤️