Kızlar merhaba. Besin alerjisi nedeniyle immünoloji takipliyiz . İgg 164 , Igm 40, IgE 113, Iga 23,3. Lenfosit alt grupları normal . 3 aydır değerler ortalama böyle . Bi kere 200 lere geçti İgg sonra yine düştü . Igm arttı ama . Doktorumuz genetik test istedi bugün onu verdik. Nasıl bir yol izlemeliyiz değerlerimiz çok mu düşük dokuz aylık gelişimi normal. Bir aylıkken gribal enfeksiyon üç aylıkken bronşitten yattı hastanede başka bir hastalık geçmişimiz yok. Başına gelen var mı böyle bi durum .