hffkhv 9 kilo verdim. Güzel gidiyor. İştahım tamamen kapandı diyebilirim. Önceden canım çekiyordu , yeme isteği geliyordu. Bromelain ve sirke beni çok tok tutuyor , susattırıyor. Dikkat ettiğim şey ise yağdan gidiyor. 9 kilonun 7 kilosu yağdan gitti mesela. Herkes memnun kalacak diye birşey yok ama ben memnun kaldım açıkçası