Bugün 6 gündür kızım ishal ilk gün 3 2. Gün 4 3. Gün 6 oldu kaka sayısı 3. Gün acile gittik kan alındı vs sıvı kaybı vs yoktu enfeksiyon vs çıkmadı ilaç yazıp gönderdi sonra kaka sayısı arttınca haftasonu tekrar acile gittik kaka tahlili vs hepsi temiz yine kan akışını susuzluk yok ilaç yazdı yine ama ertesi gün sayı yine arttı pole gittik 20 beze çoktan susuzluk olur miktar az olduğu için 4-5 bez dolusu anca kabuk edebiliriz bu sayiyi dedi doktor sorun şu azı dişi cikaryo böyle bı durum yaşayan var mı mamayı içer içmez kaka yapiyo peşpeşe bagrsakakri bosalyo sonra bı saat rahat tekrara mama su içince yine ayni. Hiç bişey yediremiyorum istahsizliktan da bağımsız öncesinde yeme reddimiz vardı işleri iyice zorlastedi bu durum. Başka bişey olabilir mi mamami yaramiyo alerji doktoruda yeniden gördü alweji mi nusketti diye kakasina baktı aleejii değil dedi ama bı sknti var mı bilmiyorum diğer dişlerde böyle bişey yaşamadık 3 dişin ucunu gördük 1 tane kaldı patlamayan tam çıkana kadar mı sürecek böyle günde yediği 400-500 ml bide şu yani o mamada kalmıyo kendisinde hemen atiyo. Zayıfladı iyice zaten zayıftı kaç gündür doktor doktor geziyoruz . Raxerin zinco şurup bide prebiyotik yazdı kullanıyorum geçmesini bekleyeceğiz bı sknti yok parazit virüs bakteri enf . Hepsi temiz çok şükür. Susuz kalırsa getir dediler ama çocuk mahvoldu ben mahvoldum dakka bir alt degistrmekten ishalden pisikte oldu sildirmiuo bile hamazinc yazdı ama çocuğun altı kuru kalmıyor ki fayda etsin