Bugün 1 yaş aşılarını olduk gece uyku süresi gelene kadar keyfi iyiydi hiç huzursuz değildi 1 saattir sürekli emiri koyuyorum geri alıyorum sürekli ağlıyor huzursuz ateşi falan çıkmadı yinede calpol verdim ama resmen gözlerinden uyku akıyor 2 de uyandı gündüz uykusundan asla kapamıyor gözlerini