emineoruc Kızım 9. Ayına girdi. Nen ayy aa ee dii gibi sesler çıkartıyor çığlık atıyor ama bababa mamamama tarzında babıldamıyor normal mi
emineoruc Konuşuyorum yaptığım herşeyi anlatıyorum. Ekran zaten açmıyoruz. Kaç aylardır kitap okuyoruz hergün
gulisayk Benim de oğlum 8ay 20 günlük hala babıldama yok tek harf çıkartıyor bolca ee aaa gibi ama iki harf yok siz yazmışsınız sonraki gün bebiş babıldama yapmış umarım benim Li de öyle olur
emineoruc gulisayk benim kızımda tam 9.aya girdiği gün başladı bi anda mam nen agi anni demeye başladı şimdi de dedede bababa demeye başladı doktor babıldaması için 10.aya kadar süresi var demişti bana. Sizin içinde süresi var gibi daha