11 ay 10 günlük bir oğlum var.Dişlerimiz henüz patlıyor.Sol alt dişimiz yeni çıktı tırnak ucu kadar şimdilik diğer diş yerleride belirgin.Fakat 2 3 gündür üst diş etlerimiz kanıyor.Acaba diyorum yeni çıkan dişmi batıyor.Yada oradan diş çıkacakta yermi açılıyor bilemedim.Sizin bebeklernizinde kanıyormuydu böyle ?