Benim yıllardır öyle saç derisindeki seboreik dermatit. Ne yazik ki çözüm yok kimisi bağırsaktan diyor yediklerine dikkat et, kimisi genetik diyor ama hamilelikte gerilemişti benim yani östrojen hormonuyla alakali galiba. Tek tavsiyem o şampuanları mümkün mertebe kullanmayın anlık rahatlama sağlıyor sonra daha kötü oluyor kortizonlu çünkü losyonlarda öyle 🤦🏻♀️