mavigibibakti Emirirken özellikle bebeği rahatsız etmicek bi koku var mıdır? Hep güzel kokmak istiyorum
babymamma mavigibibakti ben o süreçte lavantalı bebek yağlarını kullanıyordum minik minik elime sürüp boynuma falan sürüyordum desteksiz oturmaya başlayınca bebek kolonyasına geçtim kucak temasımız daha azdı sorun yaşamadım benim çocuğum alerjik birdr o yüzden dşkakt etmek lazım
egelibiranne mavigibibakti homm bitkiselin parfümünü kullanıyorum. İlk bebeğim alerjikti asla parfüm kullanmaya cesaret edemedim ikinci bebeğim çok şükür rahat, onun olmadığı yerde sıkıyorum
babymamma eliiifogz ben 1 yaşından sonra yürümeye başladığında kullandım ama onda da sadece dışarı çıkarken sıkıyordum
aylisinannesi Dalinin kolonyalarını kullanıyoruz hatta eşimde kullanır diğer parfümleri kullanmamak için . Nadiren dısarı cıkarkn ck parfümüm var ondan sıkıyorun 1-2 fıs