Ben taktırlaı 7 ay oldu. Regl oluyorum 4-5 gün sökülemiyorum leke leke geliyor sonra bi başlıyor 7-8 gün yoğun bi kanama yani her ayın yarısı ben adetli gibi oluyorum karın ağrısı, bel ağrısı.. doktora dün gittim 3 ay içinde düzelir muhtemelen bu dedikleriniz ama normal spiralin böyle bi etkisi var dedi. Eğer düzelmezse çıkartılabilir başka da çözümü yok dedi.