Bebeğiniz tuvalet eğitimini tamamlamış gibi görünse de, bu yaşlarda ara ara gerilemeler olabiliyor. Henüz yeni öğrenilen bir beceri olduğu için zaman zaman unutma ya da tepki çekme amaçlı tekrar yapabilir. Lütfen başa dönüyormuşsunuz gibi düşünmeyin, kas hafızasında çiş ve kaka kontrolü zaten yerleşmiş durumda. Bu yüzden aslında biliyor, sadece ilgiyi yeniden üzerine çekmek istiyor olabilir. Durumu olabildiğince sakin ve soğukkanlı bir şekilde yönetin, kısa sürede tekrar düzene girecektir inşallah 🙏🏻