silacnplt tamam normal, olabilir siz bebeğinizi 1 yasinda degerlendireceksiniz bu sırada cogunu anlamıyor evet ama siz konuşun hadi bezini çöpe at deyin eline verin diğer elinden tutun çöpe götürün birlikte atın ay attiii diye sevinin alkış yapın, eşya isteyin ama uzaktan değil yanınıza bir top koyun mesela ay bu topu bana ver deyin avucunuzu açın topu açın bekleyin vermedi mi siz alın aldiimm şimdi sana veriyorum verdiimm gibi ifadelerle konusun bu şekilde çok çabuk komut alma başlıyor kendinizi de strese sokmayın bebeğiniz henüz küçük ☺️