nimetbatu maaşları 40-50 arasında bir şey ama her 3 ya da 4 ayda bir tediye, bayramlarda ikramiye alıyorlar, gece nöbete kalınca gece farkı alıyorlar. İşin zorluğu çalışılan bölüme göre değişiklik gösterir. Hepsi nöbet tutacak diye bir şey yok, nöbet tutmayan da var. Torpilli olanlar temizlik personeli kadrosundan girip masa başı da çalışıyor, zaten işe girenlerin çoğu torpilli.