hedojrkrkrk Kızlar bebeğime araba koltuğu almak istiyorum ama bebeğim çok hareketli otururmu bilmiyorum sizlerin çocukları nasıl dı
sengul34 hedojrkrkrk ben dolap uygulamasından bir tane almıştım 1,5 milyara şimdi 1000 TL’ye satıyorum küçük bebeğim olduğu için yatış pozisyonuna alacağım yani kullanışlı onsuz yapamam
Ballilokmam11 hedojrkrkrk söyle doğduğu andan beri sürekli önce pusette şimdi de oto koltuğunda oturuyor ağlasa dahi hiç almadık sakinleşti bence çok kullanışlı ve güvenli ki olması şart yani
gizematadeniz hedojrkrkrk benimki kadar kuduruk cocugu olan var midir bilmiyorum. Alıştırmaya bagli. Dogumdan beri koltuksuz arabaya hic bindirmedigimiz icin koltugunda kemeri bagli durur yolu izler emzigiyle oynar. Takilir.
maygirl hedojrkrkrk ilk 7 8 ay zorla oturttukk.aglasada yapacak bsey yok.kucakta vs maleaef bebek guvende olmuyor trafikte.9.ay ve 19.ay arası boyle bisekilde oyaladik..bebek sarkilari oyuncak vs oyaladik.şuan aklı yetiyor herseye tabi koltuğa oturmadan hicbiryere gidemeyecegini bildigi icn oturunca "kemerimi kapatalım"der hemen 😃bu istikrarlı olmak ve alistirmakla ilgili bana göre.surekli kucaga alınan bebek zaten alışamaz.
Retzja Araba koltuğu şart. Dursa da durmasa da, ya oyuncaklarla ya atıştırmalıklarla durdurmanız gerekir. Doğduğundan beri Cybex Sirona kullanıyoruz. ADAC testinden geçmiş, Isofixli. Ani kazalar için hayati önem arz eden bir konu.
tineanigra hedojrkrkrk can güvenliği için alışmak zorunda. Benim kızım nefret ederdi kendini zorla kustururdu ama asla taviz vermedim baktı naparsa yapsın yine koltuğa oturtuluyor kabullendi :)
cokbilmismom hedojrkrkrk mecbur oturacak nasıl seyahat edebilir ki başka güvenliği için şart. Biz yoyko bear kullanıyoruz