sufflee benim doğumuma eşimin halasıda girdi 35 yıllık çok iyi bir ebedir. Doğurduğum an boneyi çıkarıp saçımla yüzümün terini sildi (eskilerden duymuştum ama doğruluğuna inanmazdım) ondan mıdır hiç bozulmadı cildim 🌝 gözenekler için bol bol temizleyip (mümkünse temizleme makineleri ile) nemlendirin sabah akşam. Lekeler için de dermokozmetik kremler oluyor eczanelerden danışıp cilt analizi yaptırıp alabilirsiniz