kaderbilge
Oğlum 28 haftalık doğdu. Doğumdan sonra yoğun bakımda 2 defa grade 1 ve 2 beyin kanaması geçirdi.
Taburcu olup biraz büyüdükten sonra herhagi bir sorun var mı diye çektirdim.
Çekilirken daha küçüktü tabii belki o yüzden ağız ypluyla yaptılar. Ama bir sorun yaşamadık.