onceuponatime_ Bebeğim 5.5 aylık şu an beden olarak 6-9 aylıklar üzerine tam oturuyor.Aralık ocak gibi daha soğuk aylar için kışlık alışveriş yapmayı planlıyorum lc waikikiden,neler almalıyım ? Bunları hangi beden almalıyım 9-12 ay düşündüm ama ?
Pamukhanim_ onceuponatime_ 9-12 alabilirsin LCW kalıpları tam da olabiliyor büyük olduğuda oluyor. Çoğunluk bence takım alabilirsin ben öyle yaptım geçen yıl da evde bence tulum daha rahat mont 1 tane yeterli biz geçen yıl neredeyse hiç kullanmadık astronot montu vardı onu kullandık içine tayt daha mantıklı bence külotlu çorap rahatsız edebiliyor
myangelson onceuponatime_ ben oğluma astronot mont alacağım. Evimiz giriş kat ve çok ısınmıyor üst katimizdakiler akşama kadar çalışıyor doğalgazı çok acmiyorlar soğuk oluyor yani. Ben kendim bile tayt giyip üstüne eşofman giyiyorum uzun kollu üstüne hırka giyiyorum otururken battaniye ortuyorum baya soğuk oluyor yani 😄 ekstra ısıtıcı açıyoruz 🥲 bulunduğum ilçe küçük bir yer buradaki bebek mağazasına gittim incecik takımlar pijamalar falan vardı almadım külotlu çorap aldım sadece. LCW den kalın şeyler bakıp alacağım bende. Oğlum 7 ay 12 günlük 9-12 aylıklar tam oluyor bazıları. Alırken 12-18 almayı düşünüyorum
okk Nerede yaşadığınız da önemli burada neler almak için benim gibi kışı şiddetli geçmeyen bir yerde yasayorsan mont gibi seylre gerek olmuyor mesela biz örme ceketle gecirdik kışı yani çok soğuk bölgede yasıyorsanız kar yağan bölgeyse külotlu çorap kalın tulumlar alt üst takımlar polar takımlar ancak yeterli geliyor ve evet 9-12 hatta bence bazılarını 12-18 ay da olabilir
onceuponatime_ okk ankaradayım ev biraz soğuk oluyor açıkçası altım üstüm boş çünkü, dış giyim değil de daha çok evde giydirmek için tulum mu daha mantıklı olur alt üst takımlar mı veya tulumlara bakıyorum ince gibiler içine ne giydirmeliyim
okk onceuponatime_ alt üst takımlar genelde daha kalın tulum olarak e bebekde polar seklinde tulumlar var onlar daha sıcak tutabilir dedigim gibi altına külotlu çorap veya tayt giydirebilirsin evin içinin sıcaklık durumuna göre 24-25 derecelerlerde ise cok gerek olmuyor üstüne bir yelek yeterli oluyor genelde
onceuponatime_ Pamukhanim_ teşekkür ederim normal mont aldım dışarı için bir tane içine tayt bakayım o zaman aklımda olsun
onceuponatime_ myangelson evet bizim ev de çok serin oluyor şu an bile ısıtıcı açtım geçen de mağazalara gittiğimde çok kalın takımlar göremedim ama bu sefer gittiğimde bir bakacağım bir de içine giydirmeye kısa kollu zıbından artık uzun kollulara geçiş yapmak lazım kışın değil mi