Kızlar 18 aylık kızım son zamanlarda istediği olmadığı zaman parantez içinde söylüyorum sadece istediği olmadığında ağlıyor ve suratıma vurmaya başladı bebek sonuçta ama aşırı üzülüyorum zoruma gidiyor sadece bana yapıyor. Özellikle belirtmek istiyorum oyun zannetmiyor bunu çünkü istediği olmadığında ağlarken suratıma vuruyor oyun sandığından değil yani. Bile isteye kötü bişey olduğunu bilerek vuruyor. Çok canımı sıkıyor bu durum bu yaşlarda böyle olan bebeğiniz var mı lütfen yalnız olmadığımı söyleyin