ozgecann Doğum sonrasi kullanmak için s beden yamuna korse almıştım artık xs bedene geçicm o yüzden elimdekini satıyorum ilgilenen varsa yazabilirsiniz..
dmrbrl ozgecann bende de s var xs arıyorum bulamadım bir türlü. terziye verip daralttırcam galiba ugrasmamak için.
BasakK ozgecann Ya bana suan anca large olurda fikir almak icin soruyorum memnun kaldınız sanırım. Alıp almamakla kararsız kaldım cunku
ozgecann Nsbfn inanın 120 lira çok az ki ben daha 2 ay anca kullandım bunu satıp bi beden kucugunu alcam o yüzden satıyorum zaten sıfırdan farkı da yok biliyosunuz atlet üzerine takılıyor inanın o fiyata çok zor bulursunuz
Nsbfn ozgecann doğrudur efendim haklısınız benimde ayırdığım bütçe buydu ondan öyle dedim birde vanda olunca hemen alma ödeme imkanı olduğu için
Merveazra ozgecann merhaba bel olcunuz suan kac acaba? Bende alicamda bedenine karar veremedim:) birde faydasini gordunuz mu ?
ozgecann Nsbfn dediğim gibi yenisini almicak olsam sıkıntı değil ama yeni alcagimin fiyatını karşılaması lazım..evet polis eşiyim alipasada otryrz siz nerde otrysnz😊
ozgecann BasakK Ben çok memnun kaldım açıkçası düzenli kullanmadığım halde s bedenin ilk kopcasindan başlayıp sonuna kadar indim şimdi xs e geçicem ki ilk taktigimda zorla takiyodum evet biraz pahalı ama değer bence