Bebeğim 1 yaşında önceden mama çok güzel içerdi günde 3 kadar 120 ml içerdi arada yarısını içip bırakırdı sorun etmezdim 2 haftadır asla içmek istemiyor oyun oynayarak veriyorum resmen deliye dönüyor kendini sağa sola atıyor beni itiyor içmeden döküyorum 4 gün önce birden kustu doktora götürdüm 6 aylık devam eden bi salgın olduğunu söyledi sadece 2 sefer kustu doktor şurup verdi gecmesi için 5 gün kullanıp birakicaz ama zaten kusmadan öncede mama icmiyor du biberon dan kaynaklı mi içmiyor anlamıyorum hangi biberonu almalıyım ya da ne yapmayalım yardımcı olur musunuz lütfen