Omr_19 Kızlar benimle aynı durumda olan yada yaşayanınız var mı doktora götürmemek için kendimi zor tutuyorum ama iç sesimi susturamıyorum 😔
Prensesannesi32 Omr_19 benim kızımda 15.ayina bi kac gun kala yürüdü oysa ki cok erken siralamaya baslamisti 18 aya kadar normal diye biliyorum
metemom_ Omr_19 13 buçuk aylık hâlâ yürüyemiyor ama sıralıyor desteksiz ayakta duruyor kendi ayağa kalkabiliyor zamana bıraktım Birde genetikle ilgili olabilir mesela benim ailemdeki çocuklar da geç yürür
Omr_19 Prensesannesi32 evet benim kızımda erken yureyecek dıyordu herkes yurumedı evet 18 aya kadar normal diyor doktorlar ama annelık işte
zeynesila Benim kızımda 14 aylıkken yürüdü. Ayağa kalkıyor da tutunup yürüyorsa bir sıkıntı yok bence
Omr_19 metemom_ işte ilk çocuğumda bu kadar geç olmayınca ondan tedrgın oluyor benımkıde benı görmezse duruyor benı gördüğü an yere atıyor kendını
livanazz 14 aylık olacak benim kızımda hala yürümüyo kanepelerin önünde bile yürüyümüyo demekki zamanı var hala herhangi bi sağlık sorunu yoksa elbette yürüyecekler