Arkadaşlar akşamları komple çekiliyor sütüm kalmıyor bebegim çok huzursuzlaniyor uyiuya direniyor meme reddi oluyor sizce mama alip uyumadan once vermeli miyim 4 ay 26 günlük şu an ama biberon tutmuyor nasıl yaparım bilmiyorum akşam 7 den sonra çocuğa bir şey oluyor hiçbir.sekilde emmiyor cok zor aliyor gunduzleri de tüm gün memede nerdeyse zaten gunduz uykularida bozuldu gündüzleri toplamda 3 saati zor uyuyor her uykusu yarim saat 40 dakika anca çok yoruldum gerçekten