alpaslanmom_ myangelson İstanbul’a öyle aman aman bir kış gelmiyor o yönden şanslıyım ama mental olarak ne kadar daha dayanabilirim bilmiyorum ilk çocukta elendim :)
myangelson alpaslanmom_ doğru bir de iç kesimlerindeysen daha iyi. Deniz kenarına yakın yerler baya soğuk oluyor 😄