6-7 aydır arabalara yola alışmak için yollardayım😅😅 yani anneme gidip geliyorum farklı yollardan ara sokak bazen ana yol gibi artık iyice arabalara falan alıştım yani eskisi gibi direksiyon başına oturunca korkmuyorum artık avm işlerimi görmeye gidiyim diyorum ilk defa avm ve yoğun olan ana yola çıkacağım ama bir tereddütte etmiyor değilim artık bildiğim yollar falan kolay geliyor o yüzden biran önce kendimi alıştırıyım diyorum bana cesaret verin😅😅😅😅